vadarfel

2009-2010 kämpade vi för liv och död. Nu kämpar vi för att klara vardagen med dom nya diagnoserna<3 Kärlek till familjen

1år, med många upplevelser på en dag!

Kategori: Allmänt

Idag är det ett helt år sen som mitt fel hittades! Då man hittade att det var en nerv som var klämd i min rygg, det var då jag träffade min naprapat för första gången som räddade livet på mig!
Och jag menar det bokstavligt talat, han räddade verkligen livet på mig för exakt ett år sedan <3
Om det inte hade varit för han så hadeg jag inte suttit här idag och skrivit om detta och jag kommer alltid vara honom evligt tacksam!
Idag var det däremot tänkt att man skulle fira den här underabra händelsen, att man fick uppleva ett merakel man inte trodde skulle ske..
Men i stället så råkade man ut för annat skit, man fick åka ambulans.. Men denna gången var de inte för magen, utan för att jag svimmade av!
Känner mig just nu faktiskt en aning besviken på min kropp, att den inte kunna hålla sig bra under just denna dag som jag har väntat så länge på att fira..
Under dom senaste två veckorna har jag verkligen räknat ner tills denna dag, för när den här dagen var nåd så tänkte att då kan de inte hända igen. En spärr har släpp på något vis att efter ett år så ska de väl inte hända igen?
Jag tror inte de, eller rättare sagt jag hoppas att de aldrig händer igen och även fast denna dag blev som den blev så ska jag se till att fira den 7 december i helgen med att gå ut och äta med min pojkvän!
Jag är så tacksam för att han finns och för min underbara vän som fanns där för mig idag, och utan en tvekan så ställde hon upp att komma även fast hon hade en egen tid på ett ställe hon skulle vara<3
Detta kan jag tala om är äkta vänskap och äkta kärlek, för båda två kom utan att tänka på vad dom skulle ha gjort i dag!
Älskar er båda <3
Sen så ska jag inte glömma nämna mina underbara föräldrar!<3
Eftersom att jag är ett par mil bort från dom nu förtiden så är jag så tacksam för att dom inte drabbades av allt för mycket panik och satte sig i bilen och åkte ner.
Detta betyde mycket, att dom gav mig en chans att klara detta själv med dom som jag har här nere<3
Men något som jag vet att jag alltid kommer behöva är att få höra deras röster såna här dagar som denna, för på något sätt så blir man oftast alltid lugnare när man har pratat med dom <3
Och även fast jag är 19 år och fyller 20 nästa år så är de skönt att kunna ringa till dom och be om råd osv!
För hur mycket man än bråkar kommer man ändå alltid behöva sina föräldrar!
Massa kärlek till min älskade mamma och pappa <3<3
Puss

Kommentarer

  • Emma säger:

    Vet hur det är.. Har också ont i magen. Träffade din pappa på akuten i julas, de var så jag fick din blogg. Vad skönt att du är smärtfri :) Jag väntar på den dagen efter 4 år med smärta

    2012-01-14 | 20:23:49

Kommentera inlägget här: