vadarfel

2009-2010 kämpade vi för liv och död. Nu kämpar vi för att klara vardagen med dom nya diagnoserna<3 Kärlek till familjen

Nu är det dags!

Kategori: Allmänt

Saker har långsamt ändrats och bättreats.
Det har tagit tid och kommer ta ännu mer tid att släppa allt som hänt på det där sjukhuset!
Men nu är det dags att prova något nytt och det jag kommer göra nu under sommaren är att jobba på just det sjukhuset.
Det är en annan avdelning men risken att träffa på dom där läkarna, speciellt en av dom är stor.
Större än vad jag nog egnetligen kan förstå, men för att kunna fortsätta med mitt liv så måste jag göra det här.
Kanske är det precis det här jag behöver för att kunna gå vidare en gång för alla?!
Jag vet att jag kommer klara det här fint och jag vet även att jag har stöd från familjen och vännerna genomd et här.
Men på något sätt är det precis det här jag vill, jag vill jobba där.. det har jag alltid viljat förutom en tid.
Det har varit en dröm ända sen jag var en liten tjej och nu ska jag göra detta!
Jag ska bli ännu starkare och jag ska kämpa ännu mer för att nå det jag vill!
Vet att jag kommer klara det här med upp och ner gångar men vafan, är det inte så livet är?
Allt går upp och ner, och ibland rakt?
Jag bara vet och känner det på mig att det kommer bli skit bra och jag kommer bli lyckligare, jag kommer bli den som jag ville bli när jag var liten!
Det är nu styrkan kommer fram igen!;)
 
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: