vadarfel

2009-2010 kämpade vi för liv och död. Nu kämpar vi för att klara vardagen med dom nya diagnoserna<3 Kärlek till familjen

DET ÄR HITTAT!!!

Kategori: Allmänt

Mycket har hänt sen sist jag skrev, har inte funnits ork eller stryka att skriva om det som varit!
Jag har med andra ord mått riktigt dåligt både fysiskt och psykist blev det tillslut också!
Men nu mina älskade vänner och familj, DOM HAR HITTAT FELET!!!! :'''') (Glädje tårar för fullt)
i måndag så visste man knappt va man skulle göra längre, kirurgen sa att han verkligen inte trodde på att det var något annat en panik ångest fast dom på smärtenheten sagt att det troligen är en nerv som antingen är skadad eller i kläm. Men det en sa då var att man alltid kunde prova en naprapat och det var inte säkert att det skulle funka men det var något man kunde prova!
Så pappa sa, visst vi provar allt! Fixar du tid hos han då så åker vi dit, när som helst!
Vi åkte till naprapaten och efter bara några minuter så hade han hittat felet!!
Felet sitter i ryggen, det är en nerv där som är klämd och smärtan sitter där den nerven tar slut och det är alltså i magen! Så om man känner där jag har ont som läkare har missat.. Så kan man känna att i slutet av nerven så är det typ kullformat och det innebär att den är svullen där.
Men det viktigaste är att felet är hittat, strunt samma vem som hittade.. det är i alla fall hittat!! :)))))(Jätte GLAD)
och jag kommer inte behöva äta medicin hela livet och inte gå med smärta hela livet heller som dom har sagt att jag troligen skulle kunna få göra!
NU kommer jag bli smärtfri någon dag snart, kommer få gå till naprapaten ett antal gånger just för att jag har gått så länge med det här.. Men han är hoppfull, jag är hoppfull och alla andra är hoppfulla för det här kommer funka!
Nu handlar det om att manipulera ryggen så att nerven kan frigöras och få plats!
Var där i tisdags första gången och sen andra gången igår onsdags! Grejen är den, det blir bara bättre och bättre!!
Men livs glädjen är nu tillbaka igen och nu kan man börjar se framåt lite lite, sakta men säkert:)
Så nu om natten går bra och att jag fortsätter må så här bra som jag har mått sen i tisdags så kommer jag få åka hem i morgon på permission över helgen till måndag och går det bra så blir jag utskriven på måndag!
Kan ni fatta, det här kapitlet kanske snart är över!! Så nu hoppas jag på allt i världen att jag inte ska få ett bakslag!
Tack alla för stödet och jag kommer fortsätta skriva tills vi vet att det här är över!<3
Tack mamma och pappa Älskar er<3
Säger även ett stort tack till naprapaten och HC för att hon alltid finns där för mig<3

Det är så här vi har fått leva ett tag nu!
med
Tro om att det kommer bli bra,
med
Hop om att det är över snart
och
Kärleken som är viktigast som har gjort att man orkat igenom
något man troligen inte skulle klara helt själv!

Kommentarer

  • Roza säger:

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! äntligen!! Vad glad jag blir att det går mot det ljusa som du säger! Lycka till med allt, hoppas att du får åka hem snart:)

    2010-12-09 | 08:56:33
    Bloggadress: http://raouza.blogg.se/
  • B. säger:

    <3

    2010-12-09 | 09:53:50
  • Draken säger:

    Hej Mimmi! Åh, vad glad jag är för din skull! Hoppas att du snart är fullt frisk och får njuta av julen tillsammans med dina nära och kära! Hälsa familjen från oss! Kram Cathrine

    2010-12-09 | 19:14:15
    Bloggadress: http://drakenorebro.blogg.se/
  • Pappa säger:

    Tårarna är så närvarande varje jag tänker på vad du gått igenom.

    2011-04-09 | 23:47:09

Kommentera inlägget här: